AUDITION

”HAIR”

- AMERICAN TRIBAL LOVE ROCK MUSICAL

Endelig er det klart for årets storsatsning i Teater Neuf!.
Er du glad i å stå på scenen? Har du en musikalartist i magen som bare venter på å få kunne utfolde seg? Teater Neuf setter opp musikalen ”Hair” i Storsalen, og til det trenger vi skuespillere og sangere. Vi trenger både gutter og jenter fra 18 år og oppover i alle mulige størrelser, former og farger. Det er kjempefint hvis du har erfaring fra før, men ikke nødvendigvis et krav.

Audition er på Det Norske Studentersamfund (Chateau Neuf), og blir på følgende dager:

Tirsdag 3. mars mellom kl. 19.00 – 22.00
Mandag 9. mars mellom kl. 1630 – 19.00
Tirsdag 10. mars mellom kl. 16.30 – 19.00


Det er bare å møte opp! Er det spørsmål, kan du ta kontakt med regissør Silje U Serigstad, tlf 48029951 eller musikalsk ansvarlig Gry Aavik på tlf. 90016226.

Forbered en rytmisk sang (for eksempel en popsang eller en annen sang du er komfortabel med å synge) og en av disse monologene:

Jentemonolog:
Hei. Jeg skrev til foreldrene mine og ba om penger. jeg fortalte at jeg var gravid. Fortsett med det, svarte de. Jeg er lower east sides slumgudinne og dette er mitt off off off off broadway tilfluktsrom.
Og jeg elsker Claude. Jeg er helhypp på denne hippe helstøpte haugen av gyldent blondt hår og blåøyet mannfolk. Åh, for et deilig, velskapt glattskinnet dyr. Claudio jeg kunne dø for deg. Jeg er fortapt i dypet av ditt tredje øyes uutgrunnelige uendelighet. Jeg elsker din bart og din hårete navle. Jeg skulle ønske jeg bar ditt barn inni meg, men jeg måtte så klart bli kjørt på tjukka av et eller annet utfrika syrehue, ikke sant? Claude er syra mi, trippen min, rusen min. På metedrin blir jeg et skrin, men Claude er bare min.



Guttemonolog:
Jeg vil ikke bli tannlege...eller advokat...eller boms...eller en 9 til 4 IBM maskin...og jeg vil ikke bli rockesanger eller filmstjerne heller...jeg vil bare ha en haug med penger. Jeg vil være usynlig...jeg vil være den usynlige mann. Bare flyte i tid og rom og snike meg inn i tanker og drømmer og vite akkurat hva folk tenker og gjør. Jeg kunne dra hvor som helst og gjøre hva som helst...mirakler. det er det eneste jeg vil i denne bedritne verden.


Det er fint hvis du kan lære deg en av disse monologene utenat til audition.