Hei og hopp!

Tenkte jeg bare skulle informere om at den første auditionen som blir holdt i år er for Westside Story som er årets StudiO-forestilling i Storsalen. Etter initiativ fra meg selv har vi huket inn regissøren bak braksuksessen Hair nemlig Silje Underhaug Fosseli. Vi er godt i gang med konsept og planlegging slik at årets storsatsning blir er nevneverdig opplevelse for både deltakere og publikumere.

Vi har ikke fått garantert når auditiondatoene blir, men jeg kan røpe at det blir helt i slutten av januar/begynnelsen av februar. Det kommer til å bli sang, dans, monolog og kanskje litt impro, så forbered deg på alt! Jeg håper at så mange som mulig, gamle som nye, benytter seg av denne anledningen til å vise hva de kan! Hvem vet, kanskje du er den nye stjerna i Teater Neuf?

Jeg vet at jeg skal på audition i allefall - skal du?

Bastian Stabell
Teatersjef